Menu

Autodesk Vault

Autodesk Vault pozwala wyszukiwać dane projektowe w kilka sekund, umożliwia bezpieczne dzielenie się informacjami na temat cyfrowych prototypów z członkami zespołu z różnych lokalizacji oraz dostarcza informacji kto i kiedy dokonał zmian w projekcie.

Umożliwia bezpieczne przechowywanie i zarządzanie danymi w sposób scentralizowany, pomagając zespołowi szybko tworzyć, udostępniać oraz ponownie wykorzystywać informacje dotyczące cyfrowego prototypowania.

Dzięki rodzinie narzędzie Vault spędzisz mniej czasu na wyszukiwaniu plików, więcej na tworzeniu innowacyjnych projektów.

 




Zwiększona produktywność

Vault jest narzędziem, które w pełni integruje się  z aplikacjami CAD firmy Autodesk®, co umożliwia przyspieszenie pracy od fazy koncepcyjnej po etap produkcji. Zamiast zaczynać tworzenie złożonego od podstaw, można użyć skopiowanego cyfrowego prototypu jako punktu wyjścia dla nowego projektu. Dzięki czemu, można zminimalizować liczbę poprawek i tworzyć nowe produkty szybciej. Zachowane wyniki wyszukiwania i skróty przyspieszają wyszukiwanie danych, a narzędzia zwiększające produktywność umożliwiają manipulowanie plikami projektowymi bez konieczności zrywania specyficznych dla aplikacji połączeń. Narzędzia porządkowania danych pozwalają kontrolować indeksowanie i dostęp do różnych rodzajów plików – co usprawnia proces udostępniania danych i wyszukiwania na podstawie własności.

Kontrola wersji projektów

Wprowadzanie zmian nie musi przerywać pracy – narzędzie pozwala kontrolować wersje projektu z poziomu aplikacji do projektowania oraz kontrolować całą historię swoich koncepcji projektowych, dokonywać analizy i w razie potrzeby, wracać do starszych wersji projektu.

Zarządzanie danymi

Dane projektowe i okołoprojektowe, które są wartość każdej firmy, zgromadzone są w jednym miejscu. Dostęp do centralnego repozytorium plików wynika z posiadanych praw dostępu. Każdy członek zespołu ma przyznany dostęp tylko do odpowiednich rodzajów, a nawet wersji plików. Funkcjonalność programu ułatwia:

  • zarządzanie danymi przez grupy projektowe,
  • wyszukiwanie i ponowne wykorzystywanie danych,
  • administrowanie i konfigurację,
  • kontrolę wersji projektów.

Praca w zespole

Członkowie zespołu mogą pracować nad projektem, nie zmieniając danych zapisywanych przez innych uczestników. To umożliwia zwiększenie wydajności, nie zakłócając naturalnego procesu projektowania poszczególnych uczestników. Kontrola uprawnień umożliwia aktywne uczestnictwo w procesie projektowym, analizy i weryfikacji wszystkim członkom zespołu – od menadżerów po inżynierów i projektantów, bez narażenia na utratę danych.

 

Obejrzyj jedną z koncepcji pracy w Vault
 

Porównanie wersji

Vault Vault Workgroup Vault Professional
PODSTAWY ZARZĄDZANIA DANYMI
Narzędzia do zarządzania plikami
Interaktywny podgląd plików
Szybkie wyszukiwanie
Integracja z programami CAD firmy Autodesk
Narzędzia umożliwiające ponowne wykorzystanie projektów
Zarządzanie dokumentami Microsoft Office
ZAAWANSOWANE ZARZĄDZANIE DANYMI
Drukowanie wsadowe
Automatyczne schematy nazewnictwa plików
Dostęp dla użytkowników nieposiadających CAD
Kontrola dostępu do plików i folderów
Replikacja danych między oddziałami firmy
Podgląd i wydruk plików z poziomu przeglądarki
Graficzne raporty
Publikowanie plików DWF z wykorzystaniem serwera zadań
Zarządzanie zestawieniami materiałowymi
Zarządzanie zleceniami zmian
Integracja z programem Revit
Znaczniki, komentarze i znaki wodne w plikach wizualizacji
Współpraca z systemami ERP

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Wystarczy wypełnić formularz:
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Firma